sobota 22. srpna 2009

Prázdniny - den 53.

Po noční šichtě jsem se krásně vyspal do růžova. Smůla, že ráno započalo vše na novo. Děda s babičkou přijeli po deváté hodině a ještě jsme šli na zahrádku zalívat kvítka. To by člověk neřekl, jaká to může být zábava. Naprosto úžasný pocit držet hadici v rukou a stříkat na kvítka, keře a stromy.

No poté jsme odjeli zase do Valmezu a já začal sepisovat hospody. Naštěstí to dneska nebylo moc otravné a šlo to rychle od ruky. Přijeli jsme a já opsal, co potřeboval a šlo se dál. Jen párkrát si ze mě dělal číšník, či vedoucí srandu, jinak se to dalo. Co se ovšem nedalo, byl babiččin nákup v Tescu. Přes půl hodiny jsme trčeli v autě a čekali s dědou na ni. Nakonec se vynořila a měla jen 3 malé igelitky. Myslel jsem, že mě jebne. Tak dlouho nakupovat pár věcí… Naštěstí jsme za tu dobu nezkameněli a jelo se zpátky domů. No spíše já jel. Musím říct, že s dědovým autem to bylo trošku… jiné. Snad 2x mi to chcíplo při rozjezdu, což se mi za celou dobu, co mám řidičák, ještě nestalo. Volant jiný, pedály jiné, světla jsem nemohl najít. Prostě zábavná jízda. :-D

Doma jsem si dal oběd, sedl na PC a začal si psát se slečnou H a E. A kecám s nimi i teď. Při tom se stíhám dívat na „Young Victoria“ a psát tento článek. Smůla že mi pořád padá síť. Bych si i užil více těch průpovídek, které slečna E má, když je opitá. No nevadí. Snad si toho užijeme zítra a v pondělí.

Jinak dnes v noci již nemám nic v plánu. Dodívám se na film, dokecám s H a E (to bude nářez) a půjdu spát. Zítra mě čeká těžký den, a pokud nevstanu, tak bude celkem problém. :-D

btw: Už se těším na cukrovou vatu. :-D

Žádné komentáře: