pátek 21. srpna 2009

Prázdniny - den 52.

Další den, další ráno a další vstávání. Probudil jsem se poměrně brzy a ještě ospalý začal plnit každodenní rituál. Snídaně, zuby, PC a brigáda. Prostě dopoledne, které se táhlo a nechtělo končit. Stohy papírů na stole mi rostly, začala mě bolet ruka a doufal jsem, že pro dnešek mám vypisování blbostí dost. To ovšem platilo jen do čtvrt na jednu, kdy zavolal děda a: „Za chvíli přijedu a pojedeme do Valmezu.“. Opravdu skvělé.

Venku vedro jak v ****, v papírech byl bordel, takže než jsem vytáhl ten, který jsem potřeboval, tak to byla věčnost. A ani mi moc nepomáhalo, že foukal vítr. Zkrátka skvělý den. Chození od jedné hospody ke druhé a přehrabování se v hromadách listů, seznamů atp. Navíc obsluha podniku nebyla vždy příjemná, stejně tak, jako tamní osazenstvo. Staré babizny v hospodách mě vyháněly a dívaly se na mě jak na ďábla a ožralí pobudové měli debilní kecy. Zábava zkrátka musí být. Jako bonus navíc bylo čím dál tím větší vedro a dusno a to bez ohledu na skutečnost, že foukal vítr a vytrhával lejstra z ruky.

Domů jsem nakonec přijel v sedm večer. Na večeři jsi dal jogurt a vánočku. Poté zase zapnul počítač a pustil se do práce, jelikož zítra se půjde znovu a snad se dorazí to, co chybí. Papír sem, papír tam, papír kam se podívám. S tříděním hospod restaurací jsem skončil až o půl jedenácté a stejně mám ještě stoh papírů, které chybí a ty nemám seřazená. Takže to abych si zítra ráno přivstal a s chudí zase do práce. GL/HF

Žádné komentáře: