čtvrtek 20. srpna 2009

Prázdniny - den 51.

Dnešní ráno se celkem povedlo. Probudil jsem se sice už kolem sedmé hodiny, ale poté usnul a vstal kolem desáté. Nádhera. Takto dobře jsem se už dlouho neprospal. Na snídani jsem měl asi nějaké pečivo a k tomu mléko.

Dojedl jsem, naházel papíry a složky do batohu, sedl na kolo a jel za babičkou do města, tam dodělat několik papírů k brigádě, poslal email a dal si oběd. Nebylo to nic akčního, ale nebyla nuda. Rozhodně se člověk nenudí, když musí otevírat 25 MB obrázky v BMP. To je spíše o nervy. Nebo když babička vypne všechny okna, kde mám rozdělanou práci. :-D U toho se vážně nudit nelze. S takovou je zkrátka pořád co dělat.

Doma ovšem nuda nastala. Až na to, že jsem si psal se slečnou E, zahrál jednu Dotu a málem mi zabili Alex, tak se nedalo nic dělat. Prostě dneska to je slabé. Třeba ještě se S (ookem) vymyslím na IM nějakou akci, ale moc tomu nevěřím. Není kdy.

Žádné komentáře: