pondělí 3. srpna 2009

Prázdniny - den 34.

Třicátý čtvrtý den prázdnin jsem se proudil (byl probuzen Aronem) o půl osmé a už se mi nechtělo ležet. S úsměvem na rtech jsem se po hlavě vrhl do dalšího otravného dne. Snídaně, zuby oběd. Zase a znova dokolečka zaběhnutý rituál. Už to ani nevnímám.

Dokonce nevím, co jsem dělal dopoledne. Asi nějaké hovadiny s PC. Snad hrál Fable, snad se díval na filmy. Kdo si má tu hromadu nudy pamatovat?Z odpoledne si už jen vzpomínám na to, že jsem s něčím pomáhal, obíral rybíz a na večer jel na tenis. Protože se nebrala stará pálka, tak jsem dostal starou novou a moje výkony byly ještě rapidnější než minule. S přibývající tmou a bez brýlí, to bylo ještě horší a vysvobodil mě až Lošťa, který si tam šel na večer zapinkat.

Večer jsem dělal něco na webu pro M a dával news na pár serverů. Tuto stresující činnost jsem kombinoval s pokecem se slečnou H a E, který celou situaci ještě zhoršoval. Když už slečna H šla spát, pustil jsem znovu Fable a všechen stres si při hraní vybil. Tak dlouho jsem si předtím budoval dobrou reputaci, ale teďka jsem se naučil nějaké démonické kouzla, oblékl si ty nejtemnější hadry, které byly v itemu a šel nakopat prdel každému, kdo stál v cestě. Jedno jestli to byl vůdce banditů nebo kuře. Schytal to každý bez rozdílu a náramně jsem si užíval pocit, že můžu někomu uškvařit prdel buď ohněm nebo bleskem, popřípadě střelit šíp do hlavy nebo rozpárat sekerou.

Už se blíží půlnoc a stále jsem nezačal s „Bílou nemocí“. No podívám se na to zítra a bude. Alespoň se trošku prospím.

1 komentář:

Troy řekl(a)...

včera sem .. nějakym zpusobem, nevim jak už, našla tvuj blogger a řekla si že vypadaš sympaticky. tak hodim do bookmarků a dnes kouknu a vidim že ono to hraje Fable : D

mimochodem, nejlepší je ohnivá vlna, na vysoky urovni efektivně zlikviduje všechny okolo =3=