neděle 2. srpna 2009

Prázdniny - den 33.

Dnes jsem se vzbudil před sedmou hodinou, ale nechtělo se mi z postele a tak jsem si ještě poležel. Už ani nevím, co bylo na snídani. Snad nějaké pečivo nebo něco podobného. Dopoledne uteklo ani nevím jak. Pamatuji si jen, že jsem nakrájel nějakou zeleninu do polévky a jako druhý chod byla rýže s masem.

Po se šlo zase na PC. Stejně jako dopoledne i odpoledne jsem si kreslil. A upřímně. Tato aktivita je nejen strašný žrout času, ale také z ní člověk za chvíli zmagoří. Pořád se v něčem hrabat, něco přepočítávat, upravovat, čekat… To je pěkný záhul na bednu. Teď jsem koukl na hodiny a je 19:33 a to byl před chvílí oběd (před sedmi hodinami). Prostě to je jak v matrixu. Zcela mimo realitu a standardní časoprostor. Prostě další den uletěl a ani nevím jak. Ale alespoň jsem rád, že jsem z větší části dokončil rendermanii. Sice tam chybí ještě spousta věcí, které tam podle plánu měly být, ale nechce se mi pořád čekat na výpočet. Stejně bych s takovou za chvíli usmažil komp.


Na večer plánuju něco zajímavého vymyslet. Kromě toho, že asi pojedu pro segru na koně, tak doufám, že objevím nějakou pořádnou pařbu a nějak se zabavím. HL se mi hrát nechce. Na to je to příliš dobrá hra a navíc jsem ji už několikrát prošel. Mafia je sváteční záležitost a bylo by rouhání si s ní takto krátit nudu. Takže stejně ještě uvidím.

Žádné komentáře: