čtvrtek 2. července 2009

V nevědomosti...

Prostě sedím na PC a jen tak kecám a v tom…

„V nevědomosti je krása.“

No prostě kec typu „V jednoduchosti je krása.“, nicméně je to skvělé téma na filozofování. :-)

Jo a ještě mě tak napadá… Slečna H si stěžovala, že jsem vůl, když si píši deníček na net (blog). Prý to je výsada holek. Tak abych vše uvedl na pravou míru. Toto není deníček. Je to "prázdniníček" a v tom je rozdíl. Prostě, co mám asi tak dělat, když se o prázdninách nudím? Mimochodem názor, že to je, jen výsada holek je zcela scestný a zavání diskriminací. Zde je jasně vidět jak se dnešní (nejen) mládež radikalizuje a nepřiměřenými útoky na jiné osoby či skupiny hájí svoji vyhrocenou ideologii, jež omezuje lidská práva a především právo nejdůležitější… Psát si tvůj vlastní "prázdniníček". Smím-li podotknout, tak lidská práva a svobody začínají narozením a končí úmrtím člověka. Navíc jak už je v názvu uvedeno, tak se týkají pouze lidí. Právo na svůj osobní, soukromý i veřejný prázdniníček má kdokoli a cokoli a oprávnění není limitováno časem, ani jakýmkoli prostorem, či rozměrem, jež existuje ve vesmíru i mimo něj. Je to zkrátka jeden z hlavních pilířů samotného bytí a světa jako takového.

PS: Dle mého názoru má každá živá i neživá entita právo psát svůj prázdniníček zcela bez omezení a beze strachu z fyzického nebo dokonce psychického nátlaku, či útoku na sebe samou. No to je asi tak vše, co jsem k tomu chtěl naspat. Doufám, že se lidem, o kterých jsem zde psal, rozsvítí v hlavě a zamyslí se nad svým krajně nebezpečným a společnost ohrožujícím chováním.

Cejky - Matěj Mareček
2.7.2009

Žádné komentáře: