čtvrtek 2. července 2009

Prázdniny - den 2.


Další den. Již druhý v pořadí a stále žiju. Dobře JÁ. :-D

Vstal jsem nevím kdy a z postele se vyhrabal něco po osmé hodině. Na snídani jsem si dal rohlík s kusem sýra a zapil to ovocným čajem. Potom se převlékl do sportovního, vzal Arona a šel se proběhnout na chaloupku a zpátky. Musím uznat, že takto po ránu je první kilometr smrtící. :-)

Dnešní plán mám následující:
  1. Dokončit kopírování obnovených souborů z disku a pročistit (nejspíše zformátovat) si svoji 250ku, která je na pevno v PC.
  2. Potom si lehnu do postele a přečtu si pár stránek z knížky.
  3. Po obědě mám v plánu sednout na kolo a zajet si pro novou klávesnici, která by už měla přijít.
  4. A potom nevím, co budu dělat. Jako vždy nejspíše kecat s Hankou a Evou na ICQ a testovat tu novou klávesku. Třeba se budu nudit do té míry, že o ní napíši mini-recenzi.

Jinak ke včerejšku… No byla to celkem nuda. Dopsal jsem svůj první příspěvek z prázdnin, kecal na ICQ se Spookem, Hankou a Evou a vybíral novou klávesnici. Potom jsem šel na pozemek, tam nalámat staré fošny a hodit do ohně a za chvíli jsem byl zpátky
doma. Dovybíral jsem si klávesnici, přičemž jsem zjistil, že s výběrem stále nejsem spokojen. Ideální by bylo nějakým způsobem skombinovat prvky, které mi vyhovují. Viděl jsem spoustu pěkných klávesnic, ale pokaždé jim něco chybělo. Chtěl jsem něco polo-ergonomického v kvalitním provedení, tmavých barvách a s drátem. Problém byl většinou s tím, že to byly bezdráty a nebo ty klávesnice ještě nebyly v prodeji.

Nakonec jsem si vybral Comfort Curve Keyboard 2000 od Microsoftu. Splňovala asi nejlépe moje požadavky, tak uvidím, jak to bude v reálu.Jinak večer jsem si četl knížku a už jsem na straně 150. Sice jsem přeskočil 2 kapitoly, ale pššš. :-D
btw: Včera nad Rožnovem přeletěly stíhačky… To byl rachot. :-D


Žádné komentáře: