pátek 3. července 2009

Prázdniny - den 3.

Jej dneska zase bylo vstávání. V 7:20. No na zabití.

Na snídani jsem měl rohlík s kávou a potom jsem si šel číst knížku. Asi tak po půl hodině zazvonil mobil, že mám přijít do města do ordinace. Fakt žůžo. Vyoperovat ganglion na ruce a nějakou blbost na noze je fakt sranda. Obzvlášť, když mi při té operaci vypadl mobil z ruky a já nedojel závod v autech. No třeba to napravím časem a vyhraju to kolo konečně.

Teďka pár věcí typu vyreklamovaná plesnivá bageta přeskočím a hops. Jsem tu. :-D Vzhledem k tomu, že umrtvení už přestalo fungovat, tak mě štípe noha i ruka nemůžu s končetinami pořádně hýbat. :-D

Moje plány na dnešek? No předpokládám, že na kole se u
ž neprojedu a těžko vyběhnu na Javorník, když jsem byl rád, že jsem se dokulhal do auta. Tak asi budu sedět zde u PC (nebo alespoň dělat, že tu sedím) a vymýšlet, co budu dělat. Stejně si za chvíli lehnu do postele a vezmu si tam knížku a netbook. Anebo si tam lehnu až po obědě. Tak či onak oběd je za chvíli, takže ve výsledku se prakticky nic nezmění.
Stejně až čas ukáže, co všechno budu dneska dělat, tak to sem posléze večer dopíši. :-)


Žádné komentáře: