středa 1. července 2009

Prázdniny - den 1.

Super… Konečně prázdniny. Období, na které se každý školák těší. A jejich jediná nevýhoda? Nuda. Člověk nemá, co dělat. Brigády nejsou, půlka lidí je někde u moře… Navíc se stejně už poslední 2 týdny nudím. No a tak mě napadlo, že si začnu na blog psát každý jeden den (viz. „Every Single Day“) z těchto dvou nudných a strastiplných měsíců. No sice nevím, jak to sem budu psát, když budu někde pryč, ale co už. To se nějak vyřeší. :-D

Takže co bylo, je a bude dneska:
Vstal jsem klasicky o půl sedmé a za boha se mi nechtělo z postele, tak jsem tam leže a snažil se usnout. Nakonec jsem vylezl až něco po osmé hodině. Řekl si, že když už venku svítí slunce, tak bych mohl sednout na kolo a jet za Evou. Naneštěstí tato idea padla ve chvíli, kdy jsem skočil na netu a pustil počasí. Odpolední bouřky zkrátka nejsou nejvhodnější počasí pro projížďky na kole.

No každopádně už mám náhradní program. Vhledem k tom
u, že se mi zase pohnojil můj úžasný externí disk, ze kterého se neustále ztrácejí data a poškozují soubory, tak program na dnešní den už asi mám. Zachránit, co se dá. (a že toho je hromada)

Tak či onak, nyní to vypadá na neuvěřitelně nudný den. Maximálně si vymodeluju a otexturuju pár modelů v MAXku/XSI a zapařím Counter Strike.
GL/HF

Update 1: Žůůůžo. O zábavu je postaráno. Vybírá se nová kláveska. :-)

Žádné komentáře: