sobota 15. srpna 2009

Prázdniny - den 46.

Po včerejším filmovém večeru jsem vstal až po deváté hodině a i tak se mi pořád chtělo spát. Dopoledne jsem strávil pročítáním internetu. Hodně času mi zabralo přečíst jedno fórum o vysoké škole, takže dříve než jsem se nadál, tak jsem měl jet pro ovocné knedlíky k babičce. Naštěstí (nebo taky smůlu) jsem nemusel ani vytáhnout kolo, protože se plány změnily a dovoz byl autem až domů.

Někdy kolem oběda mi babička vysvětlovala, jak vyplnit formuláře a co všechno s tím mám udělat. No v podvečer jsem cvičně zkusil pár vyplnit a šlo to. Většina informací byla volně dostupná na internetu, a co nebylo, se dalo nějak částečně vygoogli, takže mi prakticky chybí už jenom ceny piva v jednotlivých restauracích a kdo ví v čem všem ještě. Práce šla z počátku ztuha, ale po pár formulářích jsem si vytvořil strategii. Jednotlivé hospody jsem si zapisoval do tabulky v Google docs a přidal k tomu ještě ulici + web s informacemi a stupeň progresu, takže bych poté neměl mít zmatek v tom, co jsem už udělal a co ještě ne a měl bych mít také přehled o ulicích, popřípadě ještě můžu rychle překontrolovat vyplněné informace. Je pravda, že to není, kdo ví jak zábavná činnost, ale zase na druhou stranu se nemusím totálně nudit. A o nervy taky nepřijdu, jelikož můžu kdykoli přestat když googlováni IČ(a) tvá příliš dlouho (respektive není zveřejněn nikde na internetu).

No už ani nevím, co jsem dnes dělal a co zapomněl. Vím, že jsem nezapomněl poslat slečně H SMS se vším nejlepším ke svátku a to bylo vlastně vše. Nic více dnes ani nebylo v plánu. Zítra jedu hrát ráno volejbal, tak se třeba i protáhnu a den nebude tak monotónní.

Žádné komentáře: