středa 15. července 2009

Prázdniny - den 15.

Dnes jsem vstával po osmé hodině. Začátek dne byl zase +- stejný jako v jiné dny. Nuda, nuda a nuda. Alespoň jsem se dopoledne zabavil čtením LoTRa. Poměrně zajímavá kniha. A musím říct, že mi ani nevadí, že se čte pomalu. Jsem teprve na straně 153, ale užívám si to. Konečně jsem našel něco, co mi odhlučí od stereotypu, tak jsem zkrátka vděčný.

Odpoledně jsem si všiml, že na serveru maxarea.com vyhlásili rendermani 13. Už jsem ji párkrát dělal, ale nikdy nakonec neodeslal svou práci. Ale chystám se na to tento rok. Poté, co jsem vyvěsil news o soutěži na 3dstudio.cz, tak jsem započal s pracemi. První jsem vyzkoušel lehce pár materiálů a poté scénu nasvětlil. Dobré na této práci je, že se dá dobře kombinovat se čtením. Udělám pár matrošů, něco namapuju, upravím render, nechám běžet výpočet a jdu si číst a psát na ICQ.


To, co jsem zatím udělal je pouze předběžná práce. Materiály nejsou zdaleka hotové a render je přepálený. Nicméně i přesto jsem s tímto výsledkem zatím spokojený.
No na dnešní večer už moc plánů nemám. Maximálně si ještě pohraju s materálama a vyladím render a jinak se budu věnovat čtení.

update: Před staním jsem vyrenderoval ještě jeden obrázek. :-)




Žádné komentáře: