sobota 11. července 2009

Prázdniny - den 10.

Vstával jsem kolem osmé myslím. Byl pěkný letní den, tak proč ležet v posteli, že ano? Dobelhal jsem se do kuchyně a ohřál si sladkou rýži s jablky, která byla původně na včerejší večeři. K tomu si nalil hrnek a mléka a bylo vystaráno.

Zapnul jsem televizi, a jak už to mám ve zvyku, sledoval ČT24. Zrovna tam s někým vedli debatu o archivech a jejich digitalizaci. Téma to bylo zajímavé do doby, než se tam začali hadrkovat o právním výkladu a nic více se poté divák nemohl dozvědět.
Poté následoval výstup do druhého patra a zde jsem zapnul PC a začal si čistit zuby. Celý den poté byla jednolitá omáčka a nedalo se pořádně nic dělat. Jenom jsem se staral o Dáju venku, stahoval filmy a hudbu a nainstaloval HP6. Alespoň nějak jsem se mohl zabavit, když jsem šikanoval někoho ze Zmiozelu a v soubojích nakopal prdel každému, kdo mi zkřížil cestu (někdy ji nemusel ani zkřížit :-D). Na oběd byla další část mé včerejší večeře a do večera se nic moc zajímavého nedělo. Jen přišla jedna babička pro Dáju a její věci a poté další babička jen tak s lečem, že si mám dát na večeři.

Ve 20:00 jsem minul začátek HP 4 na Primě. Už tři čtvrtě roku jsem se na nic jiného kromě zpravodajství na ČT 24 nedíval. Přešel jsem tedy dolů k TV, na stůl si dal netbook, zapnul IM a poté se už věnoval filmu. Po pěti minutách mi došlo, proč se na filmy v televizi nedívám. Reklamy. Na Primě a Nově jsou všude a ve velkém množství. Neskutečně otravná věc. Po skončení filmu jsem si umyl zuby, přečetl pár stránek z knihy a zalehl. :-)

Žádné komentáře: