čtvrtek 27. srpna 2009

Prázdniny - den 57.

Den padesátý sedmý. Den, kdy se slaví konec prázdnin a začátek nového školního roku, nebo se prázdniny oplakávají a zapíjí se žal a melancholie z nové školního roku?

Dnes jsem vstal kolem deváté hodiny, něco si dal na snídani a poté pronudil dopoledne a určitou část odpoledne. Až na to, že jsem si psal s pár lidmi na IM, se prakticky nic zajímavého nestalo. Zkrátka nuda, jak má být.

Před šestou hodinou jsem sedl na kolo a vyrazil směr město. Cestou na D (ovu) chatu, jsme se stali u dědy a předal mu papíry týkající se mé brigády. Bohužel tam nebyla babička, tak tam musím zítra zajit znovu a dodělat, co je třeba.

Cesta po rožnovských kopcích byla… do kopce a než se přede mnou zjevilo vytoužené místo třídního srazu, tak mě to stálo pěkných pár kapek potu. Vezmu-li ovšem v potaz, že jsem měl na zádech těžký batoh, tak se to ještě dá. Na chatě jsme grilovali, pokecali, popili a ve čtvrt na dvě jsem se rozjel zpátky k domovu. Za celou dobu jízdy jsem potkal pouze jedno auto, jinak všude byl klid a cesta utíkala rychle. A až na to, že mi na Pasekách upadla klika a zbytek jsem musel dojít pěšky, tak bylo vše bez problémů.

Doma jsem zapnul PC, sedl si k němu a sedím u něj. Píši, nudím se a nechce se mi spát. No stejně budu muset jít, jelikož zítra potřebuju dořešit pár věcí a nebylo by dobré moc zaspat.

Žádné komentáře: