neděle 9. srpna 2009

Prázdniny - den 40.

Dnes ráno jsem vstával po osmé hodině a hned ve čtvrt na deset (oficiálně ve čtvrt, ale jako vždy jsme měli zpoždění) jsme jeli do Frenštátu na volejbal. Dojelo se na parkoviště a hnedka nás „zkásli“, přičemž lístek od minula zase zdražili. Šli jsme ke křižovatce a s ostatními počkali na B.

U pokladny se koupila hromadná vstupenka (to byl porod s počítáním hlav) a šlo se na hřiště. Bez rozcvičky, bez přípravy, s podivným rozdělením týmů se začalo hrát. První set náš tým nečekaně prohrál. Poté jsme další tři vyhráli a poslední (nikomu se už nechtělo) jsme odbyli a prohráli. No hlavní je celková výhra.

Po takovémto náročném zápase jsme museli doplnit energii. Vlastně hodně energie a tak se náš oběd skládal z bramboráků nasáklých olejem a šťavnatých hamburgerů. (já sice snědl potom ještě několik oplatků s čokoládou, ale to jakože nezapočítávám :-D).
Když se dohrálo, dojedlo, dokecalo, jelo se zpět domů. Sic jsem měl pivo, tak jsem musel řídit (měl jsem pouze pár loků, ale i tak… hmm… mohli jsme tam být ještě o něco déle a sníst druhý oběd a třetí potom doma).

Doma jsem lehl, dospal včerejší protáhlou noc, a poté šel na PC, Na IM si napsal se slečnou E a potom se zase nudil. Nyní si pro změnu píši se slečnou H a pořád se nudím. Zkrátka všude je nuda. Aji toto psaní je už pomalu nuda, tak to radši ukončím. Ale aby se neřeklo, tak dnes to ukončím nikoli tečkou, ale vykřičníkem!

Žádné komentáře: