čtvrtek 30. července 2009

Prázdniny - den 30.

Dnes jsem vstal kolem deváté hodiny. Ještě v polospánku jsem sešel dolů do kuchyně, vzal ten nejstarší rohlík, jaký tam byl, nalil hrnek mléka a zapnul TV. Po krátkém zhlédnutí zpráv se šlo na počítač.

Jelikož slečna H jela na Slovensko a slečna E byla na dovolené, pustil jsem MAXíka a začal pracovat na rendermanii. Po hodině drbání v MAXovi jsem si konečně uvědomil, že tudy cesta nevede a všechno vyexportoval do *MXS. Geniální nápad, za který si budu ještě dlouho sám plácat na rameno. Render nepadal jako při předešlé práci a práce šla velice rychle dopředu. Jen mě stále trápilo několik zádrhelů. Mezi hlavní patřilo, že část vybraných polygonů na objektu nemůže být emitter světla a pokud mají dva objekty stejné jméno, tak jeden z nich ve viewportu zmizí. Každopádně toto jsou pouze malé problémy, které časem vyřeším. Důležité je, že render nepadá a práce pokračuje.


V průběhu referování se prakticky nedalo pracovat na úpravách textur a materiálů a tam jsem si četl LoTRa a psal se slečnou H, která zázrakem na chvíli objevila na ICQ. Když už nebylo co na práci a kniha mě nebavila, rozhodl jsem se pro trošku vaření. Nakrájel jsem brambory a párky a nakonec z toho mamka udělala gulášovku. Jako druhý chod byly těstoviny s mákem a cukrem.

Po náročném jídle jsem si odpočinul u televize, a když se už nedalo ležet, šla se sekat zahrada. Nevím proč, ale pro mě z neznámého důvodu nemůžu nikdy sekat trávu já. Ještě NIKDY se nestalo, abych si mohl jezdit se sekačkou sem a tam. Vždycky jsem to já, kdo musí trávu ušlapávat a odvážet, popřípadě sesbírávat zbytky. Je to neuvěřitelně nudná a zdlouhavá práce, a když zrovna nešlapu trávu a čekám, až bude další várka, tak se nudím. Tentokrát jsem si ovšem našel zábavu. Vzal jsem foťák a fotil každou rostlinu, jež mi přišla pod ruku. Fotky jsem před chvílí hodil na Picasu, tak je když tak dám do dalšího zápisku na blog.



Jinak na večer moc plánů nemám. Předpokládám, že to bude zase to, co vždy. Pustím render, prolezu znovu zpravodajské servery a budu si číst knihu. Nic jiného se vlastně ani nedá dělat.

Žádné komentáře: